duminică, 29 decembrie 2013

Cum se face o punga pentru cadou?

Afla cum poti face singur o punga pentru cadou si de ce materiale ai nevoie

Materiale necesare:
  1. Hartie : pot sa ma orientez  catre ce hartie imi place si o gasesc in orice librarie sau papetarie. Daca vreau sa imi construiesc o punga de dimensiuni mici, pot lua in calcul o hartie de 90g, dar daca voi dori ca punga sa aiba dimensiuni ceva mai mari gandindu-ma ca voi aseza in ea un cadou ceva mai greu, atunci ma orientez catre o hartie mai groasa de peste 150g.
  2. Cutie tip paralelipiped sau cubica
  3. Lipici
  4. Scotch
  5. Foarfeca cu forma
  6. Capsator
  7. Sfoara: hartie rasucita, plastic, snur, etc
Pasul 1 Cum se face o punga pentru cadou
Dupa ce m-am hotarat asupra dimensiunilor lipesc coala de hartie de jur imprejurul cutiei alese asa incat sa se formeze un volum pe care va urma sa lucrez punga.

Pasul 2 Cum se face o punga pentru cadou
Odata ce am creat acest volum, cu ajutorul cutiei mele, unesc prin lipire (cu lipici sau scoci) doar  la unul din capete toate colturile de hartie.

Pasul 3 Cum se face o punga pentru cadou
Atentie la lipitura, aceasta trebuie sa fie cat mai fin si mai bine imbinata pentru a creea un fund de punga cat mai bun pentru sustinere.

Pasul 4 Cum se face o punga pentru cadou
Pana aici totul a decurs in regula, am realizat finisarile cat mai precis si sunt gata sa eliberez cutia de care am avut nevoie, lasand doar forma de punga de hartie. Continui plierile laterale pe lung, la fel cu mare atentie, pentru a-i da sacosei finisari elegante.


Pasul 5 Cum se face o punga pentru cadou
La capatul celalalt al pungii, ma voi putea juca cu diverse forme, ajutandu-ma fie de un foarfec ce da forma zimtata prin taiere, fie cu orice alt foarfec pot face ce forme doresc. Cu o imaginatie bogata pot decora cum imi doresc capatul superior, eventual pot lipi si cateva elemente de decorare (le puteti gasi in comert  – elemente cu tematica sau elemente ce le puteti confectiona si singuri). Dupa decorare, imi pregatesc cele 4 gauri pentru manerele pungii.


Pasul 6 Cum se face o punga pentru cadou
Acum am facut cu un capsator special si gaurile si va trebui sa masor cele 2 manere pentru a le fixa la punga. Le introduc in cele 4 orificii si fac un mic nod de sustinere la capetele interioare.

Sursa: www.pkg.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu